Torsdag.'

Idag är jag ledig...guud så det va välbehövligt!
Jag har varit så fruktansvärt seg o trött hela den här veckan så det finns inte..så det va riktigt skönt att bara vara hemma idag o bara va! hihi! Men imorgon jobbar jag igen, o så på lördag, men sen är ja ledig söndag o måndag igen..tss.
Sebastian har dock suttit vid datorn hela kvällen så ja har suttit o kollat på tv helt själv o haft jätte tråkigt, men sen så satte jag mig vid datorn, efter ett tag. Oh så kollade ja lite på lägenheter för att se om det fanns någon fin och billig sådan, men ju mer vi kollar på lägenheter, desto mer så inser vi att den vi kollade på först är nog bäst och billigast. Det är en 2a på 73 km2, som kostar 3800 kr i månaden, sen så hittade ja några idag o så ser man en 2a på 63 km2 som kostar 5600, hmmm...vilken ska man välja, svårt val! hahahha! Nae, men ja ska ringa ett samtal imorgon till en människa, men om ja inte får tag på honom så ska vi ta den första som vi kolla på..hihi! Oh så får vi renovera den lite o så är det klart:) 

Just nu så är vi hemma hos sebastians far o sus, vi är nämligen hundvakt medans dom är i Norrköping. Så vi ska vara här tills att dom kommer hem, Mys<3

Nu ska ja gå o laga lite mat o så får ja se vad som händer efter det...! 

Pussisar<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0