Onsdag.'

Jaha..nu är halva veckan avklarad redan! Det är sjukt vad tiden går fort..men det är skönt på ett sätt tycker jag:)
fast igår trodde jag hela tiden att det va onsdag, sånt är ju så jobbigt..när man tror att det är en dag, så är det en annan! Fast inte om det är åt andra hållet, att man tror att det är måndag tex. så är det torsdag, då blir man ju riktigt glad istället. ;)

Idag består min dag av innemys, för att det ösregnar ute..MYS<3
När sebban kommer hem så ska vi gå o kolla på lägenheten igen o tillsammans den här gången:) o kanske bestämma oss..! Vid halv 5 åker ja till jobbet o är hemma igen vid halv 10 ungefär, så då blir det väll att äta något o sen gå o sova:)

Imorgon vid 20 i 11 så går mitt tåg hem till norrköping (♥) längtar typ sådär sjuuuukt mycke:D
Ska bli skönt att komma iväg en lite längre tid också, sist va ja ju bara hemma ett dygn o det går ju så otroligt fort, nu är det endå 4 dagar som ja är hemma..hihi!

Pussisar i mängder till er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0