Min helg

Min helg va super bra! Ja åkte ju till Norrköping i torsdags förmiddag. När ja kom hem så åkte ja o pappa först o handla lite mat. Sen så kollade ja på tv när ja väl va hemma, hemma! Jag åkte upp till Ica o hämtade mina kläder som ja hade beställt men annars tog jag det mest lugnt i torsdags, pratade o bara hade det trevligt.
I fredags så började ja dagen med att tvätta lite kläder som ja hade med mig. Sen så plockade ja lite i mitt rum o packade lite kläder som ja skulle ha med mig upp på söndagen! Vid 12-1 så åkte ja in till stan o gick på stan med Natalie..super mysigt..vi handlade lite grejer o fikade o så:)
Jag köpte ett par skor, ett hjärthalsband till mamma som morsdagpresent, en studentnalle till sebban, o så på vägen hem så svängde ja in till stadium outlet o köpte kalsonger till sebastian:) hihi!
I lördags åkte ja hem till mamma efter frukost, vi kollade på en film som gick på tv o så pratade vi. Stephanie kom hem runt 1-2, så då satt vi o pratade ännu mer. Vi började kolla på one tree hill till maten o sen så kollade vi på det hela kvällen..hihi! Ja o mamma går ju igenom alla säsonger tillsammans:)
Jag hämtade pappa o mia i kvarsebo vid kl 1 på natten o gick o la mig kl 2 ungefär!
 I söndags så skulle ja ha gått upp kl 9, men ja råkade sova till halv 11, så det blev rätt stressigt! Ja o sussie skulle nämligen åka upp vid kl 12, o ja hade en massa att göra innan! Men ja hann med allt ja skulle, även fast det va stressigt!
Men igår kväll, när ja hade kommit hem, så kom ja på att ja hade glömt min mobil laddare hemma hos pappa..så aa, den är ju kvar där nu..men den kommer förhoppningsvis hit till helgen o så länge skulle ja få låna Simons (sebbes kompis) laddare som han hade :) Thanks!

Jaa, det va min helg...hoppas eran helg också har varit bra:)

Ciao<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0