Lördag=Ledighet!

Idag är jag ledig, fy vad skönt det är..och med det här vädret ute också..kan inte bli bättre:)

Igår på jobbet va det så skönt, efter varje försäljning så fick man gå ut o sätta sig o sola, antingen tills en annan person kom eller i 10 min. Men ja va bara ute två gånger av 6 försäljningar för att det började ösregna o typ storm efter halva jobbpasset. :) så alla stannade inne istället..haha!

När ja kom hem så blev det mys med sebastian, vi kollade på big brother o åt chips o dipp:) O så regnade det som bara den så man kunde tro att det va ett flygplan ovanför huset..haha:D Men vi gick o la oss vid typ 11 någonting, båda va as trötta då.

Idag jobbar sebastian, så ja får ta hand om mig själv tills han kommer..hihi, Ikväll ska vi grilla och sen vet ja inte vad vi hittar på, det känns som att han vill ta det lugnt för att han gick upp så tidigt imorse..o ja va så trött så ja vakna inte ens av hans väckarklocka..o det gör jag JÄMT! så ja va riktigt trött imorse..hihi! Jag får se vad ja hittar på, ja o Hanna pratade om att åka o bada, men ja får se hur det blir med det..annars blir det väl bara att sitta i solen o ta det lugnt.:)

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0