Kläämdag!

Fredag idag igen, det är sjukt vad tiden går fort, det va redan en vecka sen som ja va med natalie på stan och fikade och handlade grejer:o :)

Men idag ska ja jobba, ja ska åka om en kvart ungefär. Sen är ja hemma igen efter halv 8 någon gång. Oh då..hoppas jag att min pojkvän har tänkt efter lite o kanske lagat någon mat till oss för kvällen..vad tror ni? Kommer han göra det?

Jag har med mig en kycklingsallad till jobbet idag..hoppas det blir gott:) hihi. Annars får ja äta endå..haha, det finns ju lixom inget att göra åt när man är på jobbet o har sin mat där..! Menmen, varför skulle det vara äckligt för?! Det är ju jag som har fixat det så det är precis som ja vill ha det.

Jag gick upp vid kl 8 idag så ja kunde kolla på vakna med the voice, för Amandus från Big Brother va ju med där idag för han vann veckans uppdrag:D Han blev så otroligt glad när han vann asså, haha..bara skrek o va så glad!
Men nu ska ja göra mig iordning det sista o sen åka till jobbet om ett tag...men ja ska kolla igenom allt nu för annars brukar det va så att man sitter tills att man ska åka o då kommer man på allt man ska göra..haha! :D

Pusspuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0