Ja tror ja ska bli lesbisk!

ååååååååååååååååååååååååååååååh...är bara så arg just nu!!!!

Jag skulle ju ha åkt hem idag egentligen, men så fick ja reda på att det va utbildning idag med, så då tänkte vi åka hem imorgon då ist...men så sa vi OCKSÅ att vi fick se när ja va hemma ifall vi skulle åka i alla fall, om ja va hemma rätt skapligt..o ja kom iväg vid halv 6 o skyndade mig hem för att kunna åka..så kommer ja hem o då är INTE han hemma.....o ja har inte fått tag på honom sen flera timmar tillbaka, så ja ringde o fråga vart han va..o då va han hos sin farmor o farfar o hade åkt dit efter jobbet...baah WHAAAAT!!?!?!?!

O så säger han.."ja är hemma snart" det tar FAN 2 JÄVLA TIMMAR att åka därifrån..det är INtE snart...snart är typ MAX 20 min!!

Aee...blir så sur..vi hade ju kunnat åka hem idag lixom..men så gör han så o så säger han att vi kan åka i alla fall..men vafan, då blir det ju vid den tiden som ja hade kommit hem vid från utb. i så fall, o vid den tiden som vi sa att vi INTE skulle åka hem då lixom..
Hur fan tänker killar ibland..eller problemet är kanske att dom inte tänker ALLS..jävla nötskalle!!

Hoppas att han överraskar mig med något när han kommer hem, annars tänker inte ja prata med honom på hela kvällen!! då åker ja hem själv imorgon o skiter i vad han säger!!

Aa..nu såg ja att ja har skrivit "hem" om allting, men det ena hemmet, det vi skulle åka till idag va asså Norrköping (♥)..o det andra hemmet är här..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0