♦♦♦♦

Jag o sebastian är ju på jakt efter en lägenhet som ni vet, idag så ringde jag till en person om lägenheter här som är billiga o bra, men han svarade inte o då tänkte ja att ja skiter i det! Men sen så ringde han upp o vi bestämde att vi ska kolla på lägenheter på tisdag kl 3! Han hade två lediga, så vi kollar väl på båda två:) hihi!

Men ja fick reda på nu att sebban kanske inte kan vara med o kolla på dom på tisdag, han visste inte om han hann hem tills dess..:/ Men om han inte hinner så får ja ta med hans mamma o gå o kolla på dem..haha! Eller så skulle vi kanske kolla idag om sebbe kom hem rätt skapligt, då får vi ringa o fråga om han har tid då istället :)

Men det känns faktiskt bra med den här lägenheten, den kostar 2700 i månaden, det är en tvåa o den ligger typ 5-10 min ifrån ica så den ligger väldigt centralt:) Så som sagt, det känns riktigt bra..o sebbe sa att om ja kände att det kändes bra på tisdag om han inte skulle kunna vara med..så skulle vi ta den :)

Vi får se hur det blir..jag kommer självklart uppdatera om lägenhet så fort något nytt dyker upp :)

pussisar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0