duktig tjej!

Idag tycker ja att ja har varit riktigt duktig faktiskt. Jag har gjort allting som ja sa igår att ja skulle göra. Det va att städa sebbes rum, bädda rent, kolla mailen o om ja fick sms om inloggning så ja kunde göra schema, så skulle ja göra mitt schema för den här månaden idag:)

Jag bäddade rent precis nyss o ja har hållt på o städat hela dagen idag..ja har också precis ätit o nu ska ja byta om innan ja ska åka på sista dagen av min utbildning.

På torsdag åker ja hem till norrköping igen..fyy så skönt:) o nästa vecka börjar jobb! Eller ja har sagt att ja vill jobba den här veckan med, imorgon o onsdag. Men ja får se hur det blir med det:)

Ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0