Big brother

VEM SKA VINNA?

Jag skulle gärna vilja veta vem ni tycker ska vinna big brother, själv tycker jag Annica, hon har alltid, från början, varit min favorit så ja hoppas verkligen att hon vinner :D Jag har röstat på henne massor den här veckan så ja får hoppas på det bästa, ja ska självklart fortsätta rösta tills på söndag..hihi:)

Men om hon nu inte ska vinna så vet ja faktiskt inte vem ja tycker sen..förut hade ja helt klart sagt Amandus, men nu den här veckan som har varit så tycker jag mer o mer om Hanna, förutom det att hon gråter så otroligt mycket hela tiden..det kan göra mig lite irriterad faktiskt..och det som stör mig angående Amandus är nog för att han kan verka så fruktansvärt grinig o tror att han vet allting hela tiden! Men aa, ja tycker om båda två faktiskt..o ja ÄLSKAR ju Annica...asså hon MÅSTE,MÅSTE verkligen vinna hela skiten! Annars vet ja inte vad ja gör...haha!

Men nu har ni fått en liten uppdatering om BB igen, det blir nog den sista..eller nej, det blir en sen efter finalen så får ja se vem som vann o höra vad ni tyckte o så:)

Men skriv gärna vem ni vill ska vinna BB, om ni nu följer det lika mycket som jag gör..det skulle vara jätte kul att höra:)

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0