Tisdaag!

Har precis kommit hem från en jobbdag, trött som bara den, men tur som ja har så fick ja ju spendera jobbdagen tillsammans med Underbara Erika!<3

Just nu är ja hemma hos sebastians mamma, men ja ska snart till vårat hem (lägenheten) o äta lite mat o sen sova! Imorgon ska ja fixa en massa saker o så får ja se när ja börjar jobba, antingen kl 1 eller kvart över 5, beror på hur det går under morgonen:)

Men ja ska bara berätta att ja inte har något internet i lägenheten än, så det kommer inte bli så mycket med bloggandet framöver, tyvärr! jag vet inte riktigt heller när vi kommer fixa det heller..men det blir väl framöver! Oh jag hoppas ni fortsätter följa mig när ja kommer tillbaka till mitt bloggande! Ni betyder massor!

Men nu ska ja åka hem o äta lite som sagt, prata med älsklingen o sen sova!

Love you guys! <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0