Onsdaag!

Ännu en dag är passerad på den här veckan..det är redan onsdag! Gud vad tiden går fort..det känns som att det va igår som ja överraskade mamma med att komma kl 7 på morgonen i fredags..o det va 5 dagar sen nu..! helt craaazy!

Idag jobbade jag, som vanligt, innan jobbet så jobbade jag i lägenheten, som för övrigt typ är klar..det är bara lite finslipning kvar o så ska ja måla dit det svarta o så:) KUL!!

Imorgon åker ja o älsklingen till Norrpan o ska hämta mina möbler, eller nu för tiden, våra möbler:) hihi
Så vi är nog hemma sent imorgon skulle jag tro, men det gör inte så mycke:) jag är ju ledig..hihi!

Men nu ska ja sätta igång en bra film, lägga mig i sängen o äta lite chips:)

Sov gott på er allihoppa<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0