Resa

Förut när jag pratade med Sebban så frågade jag honom vad han önskade sig i julklapp, då sa han på skoj att ja kunde bjuda honom på en utlandsresa. Men då sa ja att ja kunde det..haha!

Och så nu efter så tänkte ja kolla lite, bara för skojs skull, och så hittade ja ett PERFEKT ställe för oss..åh, allt va så mysigt och fint och bra, jag vill åka NU :(
Tyvärr så har ju ingen av oss pengar tiill det just nu, man måste ju spara ganska länge för att kunna åka utomlands, det är ju inte bara hotellet och flyget som kostar, det är ju en massa fickpengar man vill ha med också..:)

Men guuud så ja vill åka nu..så himla mysigt att bara åka iväg, jag och sebastian tillsammans i en vecka, åh<3

Resta Grand Resort

Resta Grand Resort
Här är bilder från hotellet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0